Idrottsdag idag! :)

PFFT, har haft idrottsdag idag, eller "Herrängens OS" som det kallas, och gud vad utmattad jag är! Har dessutom mailat ut inbjudningar till min födelsedags fest eller vad man nu ska säga :) Inbjudningen blev helt okej, men här kommer lite bilder:
Förresten, en jättehemsk grej som hände igår var att jag var lite halvdöd igår, alltså att jag missade typ halva eurovision, p.g.a att jag haft jätteont i magen och haft kraftig huvudverk och mått jätte illa, missat när grannen plingat på och tänkt säga att min katt hängde på utkanten av balkongen och håller på att ramla ner, och missat 8 samtal från mamma. Så lyckad var min dag igår, men imorse mådde jag fin fint!

Såhär ser inbjudningen ut: PS. Har censurerat en del eftersom jag inte vill dela ut för mycket information!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: