EUROVISION IKVÄLL! :D

Yoo peepz! Har handlat lite inför Eurovision finalen ikväll! :D Passade även på att smaka "Tyrkisk Peber" (antar att det heter turkisk feber) idag, och gud vad det var gott! :D
Pacmankopp - Lagehaus
Popcornbehållare i plast - Lagerhaus
Godis - ICA :3
Btw, när jag köpte Coco pops (crunchers egentligen ;) ) så fick jag med en blå Star Wars sked :D och så köpte jag även ett paraply från Monki, kan ladda upp bild en annan gång :P
is awesome is the best in the eastern west. shall win Eurovision song contest!
Kom på det där själv :D
#Loreen is good looking
#Loreen is the best in the eastern west.
#Loreen shall win Eurovision song contest#Loreen is awesome
#Loreen is good looking
#Loreen is the best in the eastern west.
#Loreen shall win Eurovision song contest!

Hanna-chan

Först tänkte jag "Men varför ska hon ha en sån stor popcornburk om hon ändå bara har en liten påse godis??", sen fattade jag att du inte skulle ha godis i den xD

2012-05-28 21:20:26
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Elvira <3

Turkisk pepper, inte turkisk feber

2012-05-30 19:19:17
URL: http://disix.blogg.se/
Elvira <3

Turkisk peppar menar jag :P

2012-05-30 19:22:50
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: