Svar på tal!


Sv: Jag går i 5:an men ska snart börja i 6:an ^-^ När jag gjorde hårvideon så improviserade jag bara egentligen, men jag kommer nog göra sådär varje dag när jag börjar i 6:an eller 7:an eftersom jag blev nöjd med resultatet! och tack för att du trodde att jag gick i 7:an :D Blir så glad när folk tror att jag är 13, fast jag egentligen bara är 11 (snart 12) för dom jag känner tycker att jag ser ut som en 10 åring haha :D och tack för att du tycker att mitt hår är fint, och nej det är tyvärr inte naturligt, jag färgade det i December :P
Här är en bild från när jag var blond och långhårig:
Ja, visst ser jag annorlunda ut, jag var så himla brun då :'o Saknar den tiden lite grand faktiskt :(
Jag ett par veckor? innan jag skulle färga håret rött :3
och en liten bild på mig just nu när jag första gången på riktigt länge sätter upp håret och med klämmor i luggen också xD

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: