My little shopping day :)

Idag har jag shoppat med Lily, och så har vi varit hemma hos mig och kollat på Harry potter och ätit jordgubbar doppade i smält choklad, Mums :love: och som jag lovade så skulle ni få bilder:
Slutligen så köpte jag den fina skinnjackan som jag så gärna ville ha :D I love it so much TTwTT
YES! YES! YES! Jag hittade ett par Angel wings örhängen inne på Ur&Penn, och dom är så himla fina :3
Jag struntade i den dära konstiga peace tröjan och satsade på en ny blå baseball tröja istället! :)
Jag hittade ett par så himla söta Elmo strumpor på H&M då man fick 3 par för 30 kronor, och dom är bara så himla häftiga, men det sista paret satte jag på mig idag och det ploppar upp här nedanför!
How cute aren't these?! och en liten text som mina jeans täcker över är "Me want cookies" och det är så man känner sig ibland, eller hela tiden! ;)
Harry potter mys med Lily, och jordgubbar med smält choklad ^w^
Sorry för den suddiga bilden :s
Me n' my new leather jacket :D
Jag med min nya baseball tröja :3 och så en donut på huvudet, wich means "I'm an little angel" Hahaha! :D

Frida! :3

Sv;

Vi gör bara länkbyten med bloggar som har ett visst antal läsare.

Så om du skickar en skärmklippbild över din statestik så kanske. :)

2012-03-05 08:56:45
URL: http://flamsiiiga.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: