Hår Tutorial.

I den här videon ska ni få se hur jag brukar göra mitt hår om jag t.ex ska på fest eller ngt :P Men när jag börjar i 6:an/ 7:an så kommer det nog att vara en vardaglig rutin för mig :)

Blev det snyggt? :P Sorry ifall musiken tog slut efter typ halva filmen, men sätt på något passande under tiden som du kollar isåfall :)

Matilda

shit vad coolt hår! hur gör du det så fluffigt? tycker att det blev jätte snyggt :D

2012-03-14 20:25:01
URL: http://matildyy.bloggplatsen.se/
Anonyme

Vilken klass går du i egentligen? :/ Du skrev att när du går i 6:an/7:an skulle du kanske göra så vardagligen. Trodde du gick typ i 7:an.. hehe :P Men ditt hår är väldigt fint.. är det naturligt eller har du färgat det? :)



Matilda, hon visade ju i videon hur hon gjorde det fluffigt.. :p

2012-03-14 20:36:38
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: