En speciell blogg för mig!

Hejsan! Nu tänkte jag skriva om en blogg som jag verkligen vill tipsa om! Nämligen en blogg som adressen till är: http://flamsiiiga.blogg.se/ Jag vill skriva om den för att den är så awesome! Dom som äger bloggen heter Frida, Linn, Sandra, och Alice! Jag tycker om deras blogg för att den är så speciell och inspirerande, den är gullig, knasig (på ett bra sätt) och dom har jättebra klädsmak! Jag läser deras blogg varje dag, när jag får tid :D Dom är jättebra på att baka och fotografera också! Så jag tycker verkligen att ni ska kolla in denna blogg för att ni kommer inte att ångra att ni besökt deras blogg, det kan jag lova er! Bloggen är inte som dagens "bloggar" som bara handlar om bantning, provocering o.s.v utan det här är en grupp riktigt bra tjejer som har startat en riktigt bra blogg, och den ger mig awesome självförtroende! :) Bloggen är så bra att den till och med har blivit vinnare av Keelas "Helgens Awesome"  Men 3 sammanfattande ord för bloggen är: GRYM, AWESOME & BÄST!
Tjejer, ni är bäst! :D


A L I C E !

TACK tack fina du va gullig du e! :'333

2012-03-06 20:22:55
URL: http://flamsiiiga.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: