Tänker ej ge upp.

Blir förbannad av allt sånt hära skit:
JAG TYCKER ATT ANONONYMUS HAR HELT KLART RÄTT, DU KOMMER SÄKERT VAR HELT SJÄLV PÅ DIN FEST FÖR INGE VILL KOMMA PÅ DIN TÖTIGA FEST. OCH DU TAR INTE BORT VÅRA KOMMENTARER FÖR DU VET ATT VI HAR RÄTT / OM JAG KÄNDE DIG SKULLE DU FÅ STRYK DIN LILLA FJORTIS

hej jana det är frida... jag... är känner mig lite konstig.... förlåt för att jag slängde med klubban och sen blev jag sur när du ignorerade mig och därör ignorrade jag dig i fredags... jag var också sur på att du har u kalas idag så jag blev sur att du skrek ut till alla tjejer att " jossan glöm inte kalaset på lördag... och när vi andra tjejer pratade om det sa vi attdu ville bara göra oss avundsjuka och att du hade sakt till marie att du bara bjöd dom närmast... jossan är nästan alltid sjuk ock clara cocos nöt har du känt i typ 4 dar... aaa det var typ det... p.s. dt var jag som var anononymus ocg jagtyker att... men jag menade inget som jag sa. jg var väll bara avundsjuk... förlåt mig bara

anononymus har rätt. någon ode sjuta ihäl dig neee men typ slå din blogg med ett bajsbollsträ ^^nej nu ka jag sluta skoja du är som sakt töntig. du härmar keela!!!!!!!!!!!!! om jag kände dig skulle du få spö

jag tycker du är töntig och borde bajsa på dig neeee jag bara skojade ^^ nej jag skojade att jag skojade >:) mohahaha jag tycker du borde sluta blogga för ingen kommenterar typ och jag tycker bara det ska finnas 2 bloggar >:D du har en tntg fest med cupcakes

Men egentligen är ju allt som står ovanför bara skitsnack och en massa ord, eller hur? :) Fast jag blir ju glad av allt stöd jag får av mina kompisar, och PS. Haters, hade det skitkul på festen, MOUWHAHAH >:3


Klara x)

Asså ärligt! Jag tycker du var awesome som bjöd mig på din fest trots att vi känt varanda i 2 veckor ungefär! Och alla som skriver detta är bara avundsjuka på ditt liv, så är det bara, oavsett vad de säger!

Och kalaset var AMAZING! xD

//Klara x)

2012-06-03 21:07:59
URL: http://www.thetwilight.spotlife.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: