När man har tråkigt!

Rockare.

[ ] Du har ganska långt hår
[ ]du gillar öl
[x] Du tror inte på gud
[x] Du äger nitar
[ ] Du kan spela gitarr
[x] Du äger boots

Total: 3


Gothare.

[x] Du använder svart eyeliner
[/] Det mesta du har på dig är svart
[x] Du tänker på döden ofta
[ ] Du vill dö
[ ] Du är osocial
[x] Du gillar hot topic
[ ] Du är ond

Total: 3 1/2


Hardcore.

[ ] Du spelar/har spelat i ett hardcore band
[ ] Du har skadat dig när du moshat
[ ] Du har skadat någon annan när du moshat
[ ] Du är XforeverXtrueXforeverXfreeX
[ ] Klär du dig ofta i college-type kläder

Total: 0

Punkare.

[ ] Du skiter i det mesta
[/] Du åker skateboard
[x] Du gör tröga saker med dina vänner .
[ ] Du hamnar ofta i trubbel med polisen
[ ] Du har fler piercingar än i öronen
[ ] Du har kysst nån du tycker är väldigt ful närdu va full
[ x] Du kallar vissa för posers

Total: 2 ½

Hippie.

[ ] Du har väldigt långt hår
[ ] Du har en tye-dye t-shirt
[x] Du vill rädda djur
[x] Du tycker krig är onödigt
[ ] Du gillar folkmusik
[ ] Du har deltagit i demostrationer
[x] Du tycker det är roligt att sitta och sjunga tillsammans med några andra.

Total: 3


Rasta.

[ ] du gillar reggae
[ ] du älskar bob marley
[ ] Du gillar färgerna röd, gul och grön
[ ]Du röker
[ ] Du har argumenterat med någon om att gräs ärbättre än alkohol
[ ] Du har dreads
[x] Du önskar saker

Total: 1

Emo.

[/] Du gråter ofta
[x] Du klär dig i hoodies ofta
[x] Folk förstår sig inte på dig
[x] Du skriver låtar/dikter
[ ] Du har färgat ditt hår svart
[x] Du klipper ditt egna hår ibland
[x] Du känner dig väldigt ensam ibland

Total: 5 1/2

Surfare.

[ ] Du surfar
[ ] Du har på dig flip flops året om .
[ ] Du går upp före kl 6 varje morgon
[x] Du äger ett par shorts
[x] Du vill vara på stranden nu
[ ] Du hatar turister
[x] Du dyrkar sommaren

Total: 3

Nörd.

[x] Du har glasögon
[x] du har bra betyg
[ ] Du använder inhalator
[ ] Du har pennor i fickorna
[x] Du sitter ofta vid datorn
[ ] Du är blyg inför motsatta könet
[ ] Du spelar tv spel

Total: 3

Indie.

[ ] Du följer inte modet
[ ] The Libertines är något av dina favoritband
[x] Du gillar Starbucks
[x] Du Sticker ut från alla dina vänner
[ ] Äger du en lila hoodie
[x] Skiter i vad folk tycker om dig
[/] Har på dig kläder som man inte kan köpa därdu bor

Total. 3 ½




Emelie Eriksson

Hejsan! Jag har kommit in med min bild på en sida. Om du skulle vela rösta på mig skulle jag bli sjukt glad, det enda du behöver göra är att gå in på denhär sidan och klicka på "like" och "♥vote". Sen skriver du i en kommentar att du röstat och så får du en länk med din snygga header på min blogg.



Du kommer då få synas inför cirka 300 unika per dag. 5 av dom som röstar på mig vinner även en goodibag, så snälla röstaröstarösta! Blir jätteglad för jag vill verkligen dethär! ♥♥



http://www.individualbyjordan.com/sv/?sort=score-desc - SIDAN DU RÖSTAR PÅ



http://byyemelie.blogg.se/2012/june/snalla-rosta-pa-min-bild-3.html#comment - MITT INLÄGG OM DETHÄR



Förlåååt om du inte gillar sånthär.. Allt bra?

2012-06-18 16:11:45
URL: http://byyemelie.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: