Mouahahaha

Yooo peeeepz!
 
För ca en timme sedan satt jag i en bil i 5 timmar, eftersom vi körde från färjan till något place och bodde där en natt, men nu är jag framme i Warzsjxjzzjziokaiodjawa (stavning) Polens huvustad! Och i morgon är det EM match för min del, klockan 20.45, i en arena med 40.000 personer, och Tyskland VS Italien, ska bli riktigt riktigt spännande! Vi bor just nu i min mammas kompisars lägenhet, it's so big and awesome :'o Och det som frestar mig är att det står typ 12378963 stycken energidrycker eftersom min mammas kompisar ej är hemma. Så vi har lägenheten för oss själva xD Som tur har dom en av mina absoluta favoritskivor, nämligen Mylo Xyloto (Coldplay) och så står det en skateboard i hallen, så att jag kan skejta inomhus :D Tack gode gud att dom hade Wi-Fi! Så att jag kan uppdatera lite grand, men Josefine kommer ändå att gästblogga, för att jag kommer göra ganska mycket. 
 
Dagens weirda outfit:
 
 
Fult fejs..

Axel

Awesome! Warzsjxjzzjziokaiodjawa ftw:D

Svar: HAHAHA, tycker att Polens huvudstad har värsta skumma namnet, blir att heja på Tyskland idag då!
candygeek.blogg.se

2012-06-27 20:29:26
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: