HITTAT EN LÖSNING!

Nu har jag hittat en lösning som kan hålla bloggen igång framöver! Nämligen *trumvirvel* Gästbloggning av min kära kompis Josefine! Hon ska blogga om saker som kanske jag och hon prövat, som hon tipsar om o.s.v men, hon kommer att blogga från och med 29:e Juli, alltså har jag hunnit fixa lite tidsinställt i alla fall, men hon var jättesnäll och ställde upp på att gästblogga på min blogg med tanke på hur hårt hon jobbar med sin blogg, Tack så mycket Josefine!
 
PS. Jag joinade Pottermore igår kväll, gud vad kul det är alltså, (för er som inte vet är Pottermore ett community för Harry Potter nördar som jag, mouhahaha, jag hamnade i elevhemmet Ravenclaw :D )
 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL JOSEFINES BLOGG
 

LINNEA GULLARBERGS

fin blogg!

Svar: Tack! :)
candygeek.blogg.se

2012-06-25 12:08:26
URL: http://lgullarbergs.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: