TIPS: NEUTROGENA SPOT STRESS CONTROL!

 
Sorry för att ej ha uppdaterat, kom hem från Polen igår kväll och tänkte tipsa om en jättebra hudserie, nämligen Neutrogena! Den serien som jag har provat är "Spot stress control" en serie som jag tycker passar för ungdomar/tonåringar som har torr hud, har acne, eller försöker undvika acne. Själv har jag prövat den här serien hemma hos Josefine xD Men jag tyckte jättemycket om den! För man får jätteren och len hud av den! :D Så därför rekommenderar jag den starkt! Spot stress control är i 3 steg, Steg 1: Daily Scrub. Daily scrub är en hudskrubb som luktar fräscht och funkar jättebra! Steg 2 har jag faktiskt ej prövat, kan ej säga att det är mer än någon typ lotion? Men den verkar i alla fall bra. Och steg 3: Det är en hudkräm som man applicerar sist, ett par minuter efter att man applicerat krämen så blir huden jättelen och mjuk! Så därför är slutbetyget: ✭ ✭ ✭ ✭ ✭/ ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ stjärnor! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: