Plugget...

 

Just nu sitter jag i skolan och väntar på min morsa, eftersom jag ska ha utvecklings samtal, och efter det så ska jag få skjuts till min kompis Vilma och så ska jag baka cupcakes med henne, Lily och Malin i min klass, :P och i morgon så blir det att åka till alperna, så jag kommer tyvvär inte kunna blogga då :[ Men som tur har man med sig sin elektroniska utrustning xD (Alltså min kamera, och hörlurar USB sladd o.s.v :)

 

Lite bilder från vad jag håller på med just nu:

 

 

1. Sitter och ser random ut framför en plastväxt...

 

 

2. Har ätit ett äpple, och letar efter en papperskorg som inte ser ut att finnas någonstans +__+

 

Detta är vad jag sysslar med just nu x3 Måste vänta en halvtimme till, gud vad duktig jag är, har väntat i 40 minuter nu :)


liv

Ja klart jag tycker!:)

2012-02-24 15:42:35
Marie

Utvecklingsamtal såhär tidigt ? Wierd :S

2012-02-24 19:57:15
URL: http://mariehgaye.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: