Videoinlägg :D

Sätt på 1080p för bästa kvalité! 
 
 

POOS

Jag blir så fascinerad över att någon som är så pass ung som du är, har mycket mer förstånd än vuxna människor. Allt handlar om respekt och förståelse, och som du säger så får man tycka saker, men man kan hålla det för sig själv istället :)
Ha en fin fredag!! :)

2012-08-10 20:42:54
URL: http://POOS.blogg.se
Anonym

fast alltså, det du säger är förstås rätt, men du är inte "scene" och du sticker liksom inte ut. du ser helt vanlig ut. skulle inte direkt titta på dig extra om jag såg dig.

Svar: Fast alltså finns det någon gräns att man är lite scene, väldigt scene eller mycket scene, jag är påväg, det tar tid att byta stil helt. Du kanske är väldigt noggran med bedömningar när det gäller stilar. Men att vara scene betyder ju liksom inte bara smink, löshår o.s.v, utan det är ungefär som en livsstil.
candygeek.blogg.se

2012-08-11 00:48:33
Tovis :D

Alltså åhh vad söt du är :)
Du påminner fett mycket om mej när jag var 12 :3

2012-08-11 17:50:07
URL: http://basekayguys.blogg.se/
Anonym

asså snälla, jag har varit scene, det är ingen jävla livsstil. det är en stil. och det tar inte alls tid att byta stil helt, skitenkelt att bara ändra den på en dag. vad med dig tycker du är scene? inte håret, inte sminket, inte kläderna, inte smyckena, vad är det då? du är jättesöt och så men scene är du ingenstans

Svar: Alla har väl sitt sett att vara scene på? Jag är påväg, vill liksom inte mena något illa i det jag säger. Jag har knappt kommit halvvägs, och det tar olika tid för alla.
candygeek.blogg.se

2012-08-12 01:16:33
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: