VAR INTE SÅ HIMLA VUXNA AV ER.

En grej som är sjukt tråkig med vissa bloggare är att alla blir så himla "vuxna" liksom 12 åringar som är feminister och önskar sig Louis Vuitton väskor i julklapp, eller 13 åringar som dricker Kaffe Latte går runt i högklackat, och bantar med Low carb gurka. Liksom, vart tog barndomen vägen? Jag är en sådan person som försöker njuta av den lilla gnuttan av barndom som jag har kvar och göra något roligt av den. Ha en kul/barnslig stil. Vara sprallig och glad. Inte dricka latte och shoppa parfym. Ta vara på den tid ni har kvar som barn/tonåringar. Ens egna föräldrar hoppade hopprep, käkade glass i parken och sprang runt och lekte. Men nu är det så att om killar & tjejer ska ses så måste dom ragga eller förövrigt tro att dom är 17. Och "Forever Young" betyder inte, drick alkohol festa och gå runt som en apa, utan det betyder liksom att ta vara på sin ungomliga tid. För man är bara barn 1 gång i livet, tänk att slösa bort den fantastiska tiden på Kaffe, Low carb gurka o.s.v och sen senare sitta och önska att man var barn igen. Somsagt, det jag ville åstadkomma med detta inlägget var: TA VARA PÅ BARNDOMEN.
 
 
 
 
 

julia abrahamsson

fan vad du är grym! Håller med dej! :D

2012-08-10 20:42:51
URL: http://jemiax.blogg.se
Anonym

håller med där. vad är det med dagens ungdom egentligen? ;d alla verkar ha så bråttom att växa upp.

2012-08-11 12:54:57
Frida

Jag håller absolut med! Det känns som om för varje år så blir varje klass äldre alltså jag menar förut( typ för 6 år sen) så var 5: orna som 6 åringar men nu var vi så här...! Jaha säger jag då

2012-08-20 02:07:37
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: