Vad jag köpte!

 
 
 
Såhär ser jag ut som rödhårig! :D Jag är lite mer röd i verkligheten än vad det ser ut här, och tröjan köpte jag på Shock, och gud vad bra service dom har alltså! :D Gissa om jag blev överlycklig när jag hittade en Scene Diamond där? Sedan drog jag och Klara till Glitter där vi köpte varsin R4ND0M turkos extension!

Anonym

hej. hur många läsare har du om dagen? svara ärligt
jag o någon annan skulle gärna vilja veta

Svar: Det beror på hur ofta jag bloggar, annars har jag runt 30-50. Alltså inte så himla många eftersom jag är sällan aktiv.
candygeek.blogg.se

2012-08-01 20:44:26
Klaren x)

Snygging Jana!!!! :)))))
Till Anonym: Om du gärna vill ha svar, Vrf vara anonym då? :$

Svar: Aww, tack :D
candygeek.blogg.se

2012-08-01 21:27:23
URL: http://thetwilight.spotlife.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: