Träffat Epicfaiil, fikat & sett Jesustanten!

Idag så har jag och Josefine åkt in till stan, och då överraskade jag henne genom att låta henne träffa Epicfaiil (Moa). Det började med att Moa frågade mig om jag ville hjälpa henne genom att lura in Josefine till stan och göra henne överraskad. Moa var jättesnäll, och jättefin som vanligt.  Efteråt så drog jag och Josefine in till Wayne's Coffee för att ta en liten fikapaus.
 
 
Jag blev helt skakis när Moa pekade på oss och så: "Där är dom ju" Det var helt underbart alltså! Och att dessutom få träffa henne PERSONLIGEN! Och sen så fick Jossan en goodiebag också!
 
Fikabilder:
 
 
 
Bulleeeeeeee ;)
 
 
Blev lite crazy skärpa, likaså Josefine :Dne :
 
 COLA :3
 
Btw, när jag och Josefine gick till Rockzone så såg vi Jesustanten! Ni vet hon som skriker på stan och typ kallar alternativa personer för "satanister" o.s.v xD Josefine lyckades filma henne och ska ladda upp filmen inom kort! Jag ville däremot inte gå nära henne eftersom hon kollade med mördarblick på mig och började gå nära mig! CREEPY! Men awesome dag!
 
 
 
 
 
 

Opic

Åh vad kul att ni fick träffa henne! :D ASCOOLT! :D

2012-08-10 19:00:56
URL: http://www.opic.bloggplatsen.se
Ellen

Åh vad kul! :D
Härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!
candygeek.blogg.se

2012-08-10 22:36:39
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
S a n n a W i d m a n

Superfin blogg :D

2012-08-11 09:59:02
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: