TILLBAKA FRÅN ÖLAND! + INKÖP!

Äntligen, äntligen! Har jag kommit hem från Öland! Det har varit så himla nice att det inte går att beskriva! Har shoppat lite, badat übermycket, och behöver packa inför Göteborg som jag drar ner till den 18:e! Eftersom jag nyligen kommit hem så bestämde jag mig för att ta en avslappnad kväll och blogga!
Love it :love:
 
 
 
LUCKY CHARMS IN MY :love:

Ella

Gör du gratis designers? Älskar din blogg! Grymt fin och bra!
Kram

2012-08-16 19:34:32
Klara x)

Älskar knapparna som är inspirerade av Sex Pistols!

2012-08-17 07:54:55
URL: http://www.thetwilight.spotlife.se
Linnie

På vilken affär köpte du den gula tröjan med typ ett monster på och tårtor och grejs? C: Den var så fiiiin :3

Svar: Rockzone!
candygeek.blogg.se

2012-08-18 17:45:52
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: