Starta ett band!

Jag har funderat på att starta ett band ett tag nu. Har kommit på ett namn, men vill helst inte säga vad det ska heta eftersom någon antagligen kommer att sno idén. Josefine funderar på att vara med, så jag får hoppas på att jag får in 1 medlem, och så måste jag kontakta Klara. Eftersom hon tar trumlektioner, så det vore skitkul om man hann på in 2 medlemmar innan skolan börjar! Och en till sak som också är bra är att jag har en kompis som känner 2 killar som brukar göra musikvideos, koreografier o.s.v!
 
 

Nico<3

Haha <3 vad ska du göra i bandet då?

Svar: Jag är sångare :D Och så ska jag ta antingen elgitarr/bas lektioner! :D
candygeek.blogg.se

2012-08-09 22:48:00
URL: http://www.festisar.bloggplatsen.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: