School stuff!

Nu är jag hemma från en dag fylld av god fika och lite skolshopping!
 
I den lilla påsen där ligger det Cashewnötter av alla slag, som t.ex sourcream & onion smak, BBQ smak, och slutligen vanliga salta :3
 
Och dessa 2 små rackare är inga vanliga bläckpennor, utan de går att sudda med :D
 
Min älskling :love: Kände att jag inte kunde klara av att använda mig av mitt anteckningsblock som kalender, eftersom jag alltid glömmer vilken dag det är, och är dålig på att skriva schemalagt o.s.v!
 
Förlåt om jag låter som en sån här typ "Tv-dyr reklam" presentatör som bah: KÖP EN MACKA, SOM BARA INNEHÅLLER 2 KALORIER FÖR ENDAST 600 KRONOR! 8D Förlåt :'o

frida gammal klass kompis

du jana? jag köpte en nästan lika dan men inte samma företag men man ska göra en egen framsida ^^kul va! men din blir nog lika fin som min för att du kommer säkert rita och jag har klistrat bilder ^^hej då ! p.s är det ok om jag frågar jossan om ditt nummer ;)

2012-08-19 14:18:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: