Mina favoritserier! + all statistik jag fick igår!

Nu kanske det här inlägget inte är speciellt intressant, men här kommer mina 5 favorit serier!
 
 
Kan inte få nog av Awkward, den är så himla skön! xD Den kanske verkar tråkig, men den är JÄTTE BRA!
 
 

My life as Liz tycker jag också är skitbra, eftersom jag känner igen mig i många saker som hon gör, förutom att dejta då! För det skulle inte riktigt falla mig in än eftersom jag inte riktigt är uppe vid "dejting åldern" Men somsagt, kolla på den! Annars tar mumin er!
 
 
Kan inte beskriva serien direkt, men den är så rolig så att man skrattar själen av sig! Som ni uppenbarligen har kommit fram till så tittar jag mycket på MTV, mobba mig inte för att jag ej har Disney Channel! xD
 
 
ÄLSKAR DENNA SERIE SÅ ATT JAG DÖR!!!
 
 
F.R.I.E.N.D.S är den bästa serien som finns, helt klart min No.1 på favoritlistan! Den är nog definitivt den roligaste serien som finns, alltid mysig och kolla på och passar när man har kompisar med sig, tro mig, man skrattar i vartenda avsnitt!
 
 

Jessica

cool header :)

2012-08-11 11:30:03
URL: http://jjessicash.blogg.se
Iva

JAG ÄLSKAR VÄNNER!

2012-08-11 11:54:07
URL: http://ivathegoldenchild.tumblr.com
Nathalie

Favoriterna just nu är American Horror Story, True Blood och Game of Thrones för min del. Absoluta favoritserien över alla andra är six feet under <3

Wicke

Skojar du elr?! Det där är också mina favorit tv serier;) specielt "Awkward" och "hard Times of Rg Berger" stava säkert fel där men aja;))

2012-08-12 03:14:30
frida gammal klass kompis

vänner äger men jag hittar det aldrig :( annars äääääälskar jag gleeeeeee så att jag dööööööööör ;) ps bloggadressen är bara den bloggen jag gillar

2012-08-20 11:10:44
URL: http://fokis.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: