In my resväska!

Just nu håller jag på att packa kläder och andra saker till Böda! Det ska bli så skönt att ta en semester, så därför har jag fixat ihop en del tidsinställda inlägg som gäller tills dess! Jag ska vara borta i 4 dar, alltså kommer jag hem på Onsdag kväll! :3 Och då blir det massor av fina bilder! Och så måste jag och Sandra pröva på att gå in i sådana här typ "Hamster bollar" och springa med sådana på vattnet :D
 
        
        Min väska är proppad med färgglada saker, ingen grå svennebanan här inte!
 
 
        

Erica

Först o främst vill jag bara säga att din blogg är jätte fin! Och jag älskar din klädstil! :D Jag var på Böda för några veckor sen och jag gick i en såndär boll på vattnet och det var sjukt kul! Så jag tycker verkligen att du ska göra det! Det är helt klart värt pengarna!! :D

Svar: Hur mycket kostar det? :D
candygeek.blogg.se

2012-08-11 17:27:41
URL: http://bloodyzombiee.bloggo.nu
Alma

Skicka en mall så kan jag fylla i :) <3

Svar: Förlåt om jag säger detta nu, men jag kan tyvärr inte fixa en header för att programmet som jag brukar göra vissa saker i funkar tyvärr ej! :(
candygeek.blogg.se

2012-08-11 19:53:25
URL: http://smultronfoto.blogg.se
Alma

Åå okej :(

2012-08-11 20:05:06
URL: http://smultronfoto.blogg.se
Wicke

Hej! Först måste jag bara säja att jag älskar din blogg och för det andra så älskar jag din klädstil;) vart köper du dina sjukt coola kläder??? Tacksam för svar;D

Svar: Taaaack! :3 Blir så glad av dina kommentarer, köper mina kläder på Shock, & Rockzone, kan hända att jag hittar något coolt på H&M någon gång också! :D
candygeek.blogg.se

2012-08-12 03:10:32
Erica

Hittade ingenstans vart jag svarar på ditt svar så får bli som en till kommentar istället :p Det kostar 60 :- för ca 6 minuter men jag fick va där inne i en kvart ^^ Så satsa på att gå i en boll när det inte är en massa folk där för då får du hålla på extra länge :D

2012-08-12 17:06:01
URL: http://bloodyzombiee.bloggo.nu
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: