GÖTEBORG!

Nu har jag kommit hem från Göteborg och kan bara säga att det var helt fantastiskt! Det var värsta feta kultur partyt där. Och alla var glada och stämningen var så awesome! Lyckades småshoppa lite på Kawaiishop med Lily! Och idag så drog jag in till Shock i Göteborg och passade på att köpa Manic Panic Amplified Vampire Red! Tänkte att jag inte skulle köpa för mycket eftersom jag ska storshoppa på Camden, mouwhaha! Och Liseberg var helt otroligt! Fast vågade inte åka Atmos fear, men åkte allt annat, jag kunde konstigt nog åka varenda fritt fall och alla extrema saker förutom Atmos fear, men det gör inget!
 
 
SÅ HIMLA GULLIGT, JAG DÖR LITE!
 
 
 Vi dricker azum drinkar på Hard Rock Cafe!
 
 
Mitt vackra feeez -__-
 

 
Bästa sättet att poppa Popcorn på! (Thumbs up)
 
 
En svärm av engelsk toffee på Göteborgs matfestival!
 
 
Vackert... Jag har typ 312235487897 saker i knät och i händerna? (ALLA BILDER SOM ÄR OVANFÖR DEN HÄR NEDANFÖR MED FIKAT ÄR TAGNA MED LILYS MOBIL)
 
 
 
Me n' Lily having a Swedish fika! xD
 
 
Gigantiska kanelbullar och enorma kakor! (Bullarna är ca 20-25 cm breda!)
 
 
THAIMAT! :love:
 
 
 
 
 
Jag och Lily krigar om den gigantiska efterrätten på Hard rock!
 
 

Erica

Synd att du inte vågade åka Atmos fear, den är grymt rolig :3 Och helt ärligt, den läskigaste biten av atmos fear var att stå i kö till den...xp Var ett tag sen jag var inne på din blogg O.o Måste kolla in här oftare, jag gillar den ^^ Keep the good work up! :D

2012-10-03 11:02:33
URL: http://bloodyzombiee.bloggo.nu
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: